stamparatus stampin up bestellen

Omdat bij de eerste reserveringsperiode al na 15 minuten alle beschikbare apparaten gereserveerd waren, heeft Stampin’ Up! een nieuwe mogelijkheid de Stamparatus te reserveren. Daarbij zijn wel de spelregels aangepast. Lees verderop in dit bericht wat dit betekend.

Eerst nog even alles over de Stamparatus. Zo ziet hij er uit:

nieuwe mogelijkheid de stamparatus te reserveren
Stampin’ Up! Stamparatus
De gemakken van de Stamparatus op een rijtje:

· Maak heel simpel meerdere dezelfde exemplaren
· Maakt gelijkmatige kristalheldere afdrukken
· Wil je een donkerdere afdruk, voeg meer inkt toe en stempel nog een keer – je hoeft niet opnieuw te beginnen
· Maak minder fouten, spaar tijd, materiaal en geld
· Creëer eenvoudig 2-staps, 3-staps en 4-staps stempel afdrukken door gebruik te maken van de omkeerbare platen
· Ontdek nieuwe en gespecialiseerde stempeltechnieken met de aanpasbare stempel platen en precisie plaatsing

Bekijk de video van Stampin’ Up! en je zult blij zijn, deze stempelhulp is echt anders dan al het andere op de markt.

Vind je het lastig om het Engels in de video’s van Stampin’ Up! te volgen, zet dan de ondertiteling aan. Bekijk mijn video hier hoe je dit doet. 


Nou, heb ik teveel gezegd?

Wanneer is de nieuwe mogelijkheid de Stamparatus te reserveren?

Vanaf 5 december 22:00 uur tot en met 31 december is er een nieuwe mogelijkheid de Stamparatus te reserveren! Dat betekend dat je tot eind december de tijd hebt jouw stempelhulp in alle rust te reserveren.

Je reservering is geen bestelling!

Vanaf 19 maart 2018 wordt gaandeweg iedereen met een reserveringen in volgorde van binnenkomst door Stampin’ Up! benaderd om de reservering om te zetten in een bestelling. Ben jij aan de beurt om je reservering om te zetten in een bestelling, dan krijg je hierover bericht van Stampin’ Up!
Pas op dat moment kun je jouw reservering omzetten in een bestelling, betaal je de Stamparatus en heb je hem met een paar dagen in huis.

Belangrijk! De reservering en daarmee ook de bestelling is alleen mogelijk via de webwinkel. Maak daarvoor een klantaccount aan in de webwinkel. Op het moment dat je de reservering omzet in een bestelling vindt betaling plaats. Je heb hier een creditcard voor nodig.

Beschik je niet over een creditcard, je hebt nog even om deze te organiseren (in ieder geval tot 19 maart 😉 ). Er zijn meerdere mogelijkheden om aan een (prepaid) creditcard te komen:
– natuurlijk bij je bank. Vraag naar een prepaid creditcard (ook wel debit card genoemd) wanneer je geen gewone creditcard wilt.
via de bruna, primera of online. Kijk op www.creditcard-vergelijk.nl/creditcards/prepaid-creditcard/ voor de mogelijkheden.

Door de aanpassing wordt er geen derde reserveringstermijn ingesteld. Iedereen die niet in december reserveert kan niet anders dan wachten totdat de nieuwe jaarcatalogus in juni 2018 wanneer de Stamparatus officieel in het assortiment wordt opgenomen.

Het reserveren van jouw Stamparatus

Reservering gaat zoals beschreven alleen via de online webwinkel van Stampin’Up!

>naar de webwinkel van Stampin’ Up!

Even inloggen of een account aanmaken en je kunt jouw Stamparatus reserveren.
Ook hier wil ik nog benadrukken dat het op dit moment alleen gaat om de reservering. De feitelijke bestelling en betaling vindt pas plaats op het moment dat de Stamparatus leverbaar is.

Heb je hulp nodig, neem dan contact met mij op!

Vraag en antwoord over je reservering

Vraag: Wat als ik geen Stampin’ Up! klantaccount heb?
Antwoord: Om de Stamparatus te reserveren heb je een klantaccount nodig. Om er een te creëren, click Create Account in de webwinkel.

Vraag: Betaal ik direct bij reservering van mijn Stamparatus?
Antwoord: Nee, Je betaald pas wanneer je jouw reservering omzet in een bestelling. Wanneer het zover is, dan krijg je bericht van Stampin’ Up!

Vraag: Wanneer betaal ik voor de Stamparatus?
Antwoord: Als er voorraad arriveert in het magazijn, zal Stampin’ Up! jou een mail sturen om je te laten weten dat jouw Stamparatus klaar staat. Op dat moment kun je in de webwinkel jouw reservering omzetten in een bestelling en betaal je jouw Stamparatus.

Vraag: Kan ik extra producten toevoegen aan mijn reservering van de Stamparatus?
Antwoord: Nee aan de reservering niet, maar wanneer je de reservering omzet in de bestelling kun je vanaf dan wel extra producten toevoegen aan je bestelling. Belangrijke toevoeging: Verwijder de Stamparatus niet uit je order, je kunt deze niet opnieuw toevoegen en je reservering komt te vervallen!!

Vraag: Kan ik mijn adres wijzigen wanneer ik mijn winkelwagen open om mijn bestelling te finaliseren?
Antwoord: Ja, via je klantaccount.

Vraag: Wanneer ik mijn reservering omzet in een bestelling, kan ik dan gebruik maken van lopende/actuele Stampin’ Up! promoties (inclusief Sale-A-Bration)?
Antwoord: Ja, je kunt gebruik maken van op dat moment geldende promoties.

Vraag: Wat als ik van gedachten verander en mijn reservering wil cancelen?
Antwoord: ja, je kunt je reservering te allen tijde cancelen. Vraag: Komt het apparaat beschikbaar in de 2018-2019 jaarcatalogus?
Antwoord: Ja, Zodra de jaarlijkse bestelperiode begint, kunnen demonstrators en klanten de Stamparatus bestellen zoals elk ander product. Reserveringen zijn niet langer nodig en er is geen limiet meer voor het aantal apparaten dat je kunt bestellen.